sexta-feira, 23 de outubro de 2020

Natalie Imbruglia - Leave Me Alone


 Leave Me Alone

I ask you to hold me

but you don't wanna hold me

it dont work like that

I want you to love me

but you don't wanna love me

I'm losing patience now

Chorus

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

stop asking for more

i'm going home on my own

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

I'm walking outa the door

I'll make it on my own

Leave me alone, leave me alone, leave me alone

Just leave me alone

You like me to stroke you

Careful I don't choke you

Did you read my mind

You say don't be blue

Is that the best you can do?

I've lost my patience now

Chorus

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

Stop asking for more

i'm going home on my own

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

I'm walking outa the door

I'll make it on my own

Leave me alone, leave me alone, leave me alone

Just leave me alone

("ya-de-da da ya-di-da")

Chorus

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

Stop asking for more

i'm going home on my own

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

I'm walking outa the door

I'll make it on my own

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

Stop asking for more

i'm going home on my own

(ooo leave me alone)

Oh, leave me alone

I'm walking outa the door

I'll make it on my own

2 comentários: